بهترین گچبری در سعادت آباد | گچبری در تهران

گچبری دستی

فهرست مطالب

بهترین گچبری در سعادت آباد | گچبری در تهران

برای زیبا سازی خانه های ساختمانی راه های بسیاری وجود دارد. راه های مثلا نصب کاغذ دیواری ، نصب لوستر های زیبا و یا حتی آینه کاری وغیره… ولی در عین حال در بین همه ی گزینه های موجود قطعا بهترین راه حل ها انتخاب می شود. لوکس ترین کارها همیشه مثل ستاره ی درخشان زیبایی را به منزل شما به ارمغان می آورد. گچبری هنری اصیل با قدمت چندین ساله است. و سلیقه های منحصر به را به سمت خود جذب می کند.

 

گچبری در سعادت آباد | گچبری در تهران

 

اگر ساکن سعادت آباد تهران باشید و به دنبال گچبری لوکس و کلاسیک در آن منطقه باشید. کافیست نام استاد رضا پارسائی را در حوزه گچبری سرچ کنید تا از نمونه کارهای ایشان لذت ببرید. می خواهیم گپ کوتاهی در این مورد داشته باشیم ، با ما در این مقاله همراه باشید.

بهترین گچبری در سعادت آباد | گچبری در تهران

چرا گچبری ؟

گچبری هنری منحصر به فرد و ماندگار با نقش و نگار بسیار زیبا و سحرانگیر است. قطعا در مقایسه با بقیه موارد که برای زیبای دیوار منازل استفاده می شود مانند رنگ آمیزی منزل و یا کاغذ دیواری… طول عمر بیشتری دارد. گچبری هنری است استاد کار آن از دل و جان خود مایه و قطعا نقوشی که زیبایی خیره کننده دارد در پشت آن سال ها تجربه و عشق به خلق زیبایی است.

ساکنین عزیز منطقه سعادت آباد تهران بعد تصمیم در اجرای این نوع از گچبری که موسوم به گچبری کلاسیک قطعا به دنبال بهترین گچبری در سعادت آباد هستن. ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم بهترین استاد گچبری ایران را برای زیبا منزل شما انتخاب کنید.

بهترین گچبری در سعادت آباد

اهمیت داشتن گچبری در منازل لوکس

در استفاده از گچبری هیچ محدودیتی وجود و در همه ی جا خانه به سادگی می توانید طرحی زیبا با گچبری اجرا کنید. بخصوصا در این دوره که سبک های مدرن و با سقف های متنوع به وجود آمدند و تناسب اهمیت بالای در منازل دارد. تناسب طراحی و  حجم‌ گچبری را با هر فضای را باید رعایت کنید. و مثلا باید بدانیم گچبری های اتاق خواب با گچبری های آشپزخانه کاملا متفاوت است.
حفظ هماهنگی و ترکیب دکوراسیون های مدرن با گچبری های لوکس و کلاسیک نیاز به تجربه ی عالی همراه با سابقه درخشان در این سبک از گچبری دارد. استاد رضا پارسائی با 20 سال سابقه ی درخشان در گچبری کلاسیک با سالها تجربه در گچبری در سطح استان تهران و کشور عزیزمان همواره رضایت مشتری را در راس امور خود قرار داده با ما در ادامه باشه تا با ایشان بیشتر آشنا شوید.

"<yoastmark

گچبری با ورق طلا

گچبری دارای انواع مختلفی است و قطعا با موجود نمونه های متعدد در اجرای این سبک از زیبا سازی منزل بازم نمونه های از گچبری لوکس تر و گچبری های لاکچری وجود. اجرای کارهای لوکس و لاکچری زیبا به خلاقیت و تسلط بسیار نیاز دارند. استاد رضا پارسائی این هنر را با طلا ترکیب کردند و جلوه ی زیبای خلق کردن کافیست به نمونه کارهای ایشان سری بزنید و از این زیباها لذت ببرید.

گچبری در سعادت آباد

بهترین گچبری در سعادت آباد

 

گچبری سلطنتی | بهترین گچبری در سعادت آباد
گچبری سلطنتی | بهترین گچبری در سعادت آباد

 

گچبری با ورق نقره

در مقابل اجرای گچبری با ورق طلا نوع زیبا و خاص برای سخت پسندها وجود دارد و آن گچبری با ورق نقره است. این گچبری زیبایی و جلوه ی خاصی به منزل شما می دهد.

گچبری رضا پارسایی | استاد رضا پارسائی | بهترین گچبری در سعادت آباد

استاد گچبری در ایران

در هر کار خدماتی و اجرائی فردی وجود دارد که سالها انرژی و تجربه در کافی برای اجرای هر ایده و طرحی وجود دارد. قطعا در حوزه ی گچبری و گچبری کلاسیک نام استاد پارسائی می درخشد. ایشان زمان و انرژی بسیاری برای این هنر زیبا صرف کردن. استاد گچبری رضا پارسائی همیشه رضایت کارفرما را اولویت کار خود قراردادند. و نامی ماندگار را در این حوزه از خود به جا گذاشتن.

اکیپ اجرائی استاد پارسائی. با سالها تجربه و صرف انرژی برای یادگیری گروه خود افرادی همچون خود در این حوزه را پرورش دادن. گروه ما با نهایت ادب و احترام آماده شنیدن تمامی ایده ها و سلایق شما را دارد. 20 سال تجربه در این حوزه زمان کمی نیست و اصطلاحا عمریست برای خود.

 

بهترین گچبری در سعادت آباد

استاد رضا پارسائی با توجه به چند دهه تجربه همراه با رضایت مشتری در اجرائی گچبری لوکس و گچبری کلاسیک. آماده اجرای تمامی سلایق و علاقه شما در این حوزه از کار است. قطعا به جرات می توان گفت ایشان بهترین گچبری در سعادت آباد را تا کنون اجرا کرده. به گونه ی نمونه کار استاد را در مقابل نمونه کارهای دیگر قرار میدهید. به تفاوت فاحش بین آنها پی می برید.

استاد رضا پارسائی | بهترین گچبری در سعادت آباد

اکیپ رضا پارسائی نه فقط در سعادت آباد بلکه در همه مناطق شمال تهران داری نمونه کار و فعال است. مانند:

  1. گچبری در شهرک غرب
  2. گچبری در جردن
  3. گچبری در تجریش
  4. گچبری در ولنجک
  5. گچبری در زعفرانیه
  6. گچبری در شمیرانات
  7. گچبری در لواسان
  8. و ….

خدمات گچبری مجموعه رضا پارسایی عبارت است از :اجرای گچبری دستی ، ابزارکاری و قاب بندی های کلاسیک و مدرن ، سرستون ، متیف ، حاشیه های برشی ، قلم زنی ، دکورسازی و نور مخفی ، باند و باکس و طراحی واجرای گچبری لوکس و کلاسیک است.اجرا و خدمات گچبری طرح های مختلف روی سقف. برای زیبایی سقف ها روی سقف را با خط های عمق دار جاسازمی کند این خط ها به شکل های مختلف می تواند باشد.

جهت هماهنگی و اطلاع از قیمت گچبری بازدید و مشاوره رایگان با استاد رضا پارسائی در تماس باشید موبایل : 09121675601

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *