بهترین گچبری در اصفهان | گچبری در اصفهان

گچبری

فهرست مطالب

گچبری در اصفهان قدمت چند صد ساله دارد. اصفهان مرکز هنر و تمدن اسلام است. در چند دهه قبل ساخت هر منزل اعیانی همراه با تزینات لوکس و بخصوص گچبری چشم نواز همراه بوده. کافیست به عمارت طباطبایی ها و بروجردی ها نیم نگاهی بندازید. تا از دیدن این هنر زیبا لذت ببرید. گچبری و هنر گچ کاری در فرهنگ ساخت منازل در اصفهان عضو جدا نشدنی بوده است.

با گذشت این همه سال این فرهنگ و هنر همچنان پا برجاست و برای مزیین کردن منازل لوکس و لاکچری استفاده میشود. اگر نیم نگاهی به عمارت های قدیمی در اصفهان بیندازید. می توانید متوجه این موضوع شوید که گچبری های با قدمت چند صد ساله همچنان چشم نواز و حس حال تازه به علاقمندان این هنر می دهد. و به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

گچبری ساده و شیک سقف و ستون

گچبری چیست ؟

گچبری هنر ظریف شکل دادن به خمیر گچی قبل از سقف شدن آن است. در گچبری تمرکز بر خلق خطوط و نقش های زیبا و فاخر با مایع خمیر است. در ایجاد این نقوش استاد گچبر نقش اصلی را در اجرای دستی دارد و می تواند با نقشه ی از پیش تعیین شده اقدام به اجرا کند. گاهی گچبر به حد توانمند در انجام امور است که می تواند با تکیه بر ذهن خلاق خود اقدام به اجرای انواع طرح های گچبری کلاسیک نمایید کافیست مکانی را برای گچبری در نظر بگیرید تا شروع انجام تمامی طرح ها به کمک کارفرما کند. در اینجا ما استاد رضا پارسائی را معرفی میکنیم.

چرا گچبری ؟

ما گچبری را به شما توصیه میکنیم چون هنر است که با تکیه بر تاریخ پر از فراز و نشیب خود هرگز از دور خارج نشده و هر لحظه مجریان دکوراسیون داخلی نیاز بیشتری به آن پیدا میکنند تا طرح های خود را به گچبری های دستی مزیین کنند. کافیست به کاخ ها و طاق های تاریخی و معاصر نیم نگاهی بیاندازید تا از این هنر قدیمی لذت کامل را ببرید که چگونه با گذشت این همه سال همچنان پابرجاست و میدرخشد.

گچبری لوکس و لاکچری

برای دیدن پروژه های گچبری بیشتر کلیک کنید.

گچبری لوکس و لاکچری

در هر کار خدماتی قسمتی وجود دارد که برای افرادی که طرح های رایج موجود در بازار و همینطور پیش ساخته را میپسندند و به دنبال طرحی خاص و لوکس و قطعا منحصر به فرد در گچبری هستند. در این حوزه افراد هستند که دلسوزانه به دنبال اجرای طرح های خاص و لاکچری هستند. در این حوزه آقای پارسائی این اطمینان را به شما می دهد که هر طرحی که برای شما به اجرا در می آورد کاملا منحصر به فرد و مختصی منزل شماست. ایشون اینگونه صادقانه تمامی اجرا های خود را با دلسوزی تمامی به اجرا درآورده

استاد گچبری در اصفهان

ما در این مقاله تلاش کردیم برای ساکنین عزیز استان اصفهان بهترین گچبر را معرفی کنیم. استاد رضا پارسائی با داشتن رزومه چندین ساله در اجرای تخصصی گچبری دستی بسک کلاسیک قطعا بهترین انتخاب برای انجام امور و زیبا سازی منزل ایشان به کمک اکیپ حرفه ای خود سالهای بسیاری برای به ثمر رسیدن این هنر و انجام گچبری لوکس و کلاسیک تلاش کردن برای ارتباط کافیست با ایشان در تماس باشید برای اطلاع از قیمت گچبری مشاوره و بازدید رایگان شماره تماس : 09121675601

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *