تفاوت قیمت گچبری کلاسیک در خانه های نیاوران و شهر ری

گچبری سقف

فهرست مطالب

در هر خدمات زیبای منزل و طراح داخلی تفاوت قیمت های با توجه به مصالح ، منطقه و پیچیدگی اجرای آن وجود دارد. قطعا اگر به دنبال اجرای گچبری دستی در منزل خود هستین ، این مورد را در نظر خواهید گرفت که تفاوت قیمت گچبری کلاسیک در خانه های سوپر لوکس شمال تهران با شهر ری می تواند زیاد باشد. این مورد دلایل مختلفی می تواند داشته باشد مثلا متریال خاص آن ، زمان که صرف اجرا می شود و حتی به کارگیری نیروهای متخصص و تعداد آن ها همه این ها باعث می شود اختلاف قیمت های در مناطق شمالی و جنوبی تهران باشد.

قیمت گچبری

آیا کیفیت گچبری دستی در منطقه نیاوران با شهر ری متفاوت است؟

به طور قطع می توان جواب این سوال را انصاف استاد گچبری و قراردادی که از پیش تعیین شده بین دو طرف پیدا کرد. متاسفانه گاهی استاد گچبری نماها با توجه به دستمزد کم کار در مناطق جنوبی از کیفیت آن کم می کنند ویا حتی زمان کمی برای کار می گذارند که باعث می شود زمان پروژه طولانی تر بشود در این مورد قطعا بی انصافی پیمانکار اجرای است که تفاوت بین کارها به وجود می آورد. قطعا انتخاب گچبر حرفه ی برای گچبری سقف و گچبری دیوار بعد تصمیم به اجرا درآوردن گچبری کلاسیک در منزل مهمترین قسمت کار می باشد.

گچبری تاج

استاد منصف گچبر را کجا پیدا کنیم؟

این خود باعث می شود حتی اگه کار کم هزینه باشه در کیفیت اجرای آن به وجود نیایید. در این مورد ما به شما استاد رضا پارسایی را به شما معرفی میکنیم استاد حرفه ی در اخلاق و کار با تجربه 20 ساله کافیست 10 دقیقه به ایشان زمان دهید تا طرح مرد نظر شما را با قلم بکشد و این حاصل دوهه سابقه در این کار است. ( گچبری دیوار )

به طور مثال استاد رضا پارسایی با توجه به تعدد پروژه ها و تفاوت قیمت گچبری کلاسیک در خانه های سوپر لوکس شمال تهران با شهر ری توانسته با خوش قولی در زمان اجرا و کیفیت کار مدنظر هر دو منطقه رضایت صد در صدی هر دو را جلب کند. قطعا به شما عزیزان که به دنبال گچبر حرفه ای هستین می توانیم استاد رضا پارسایی را معرفی میکنیم که در کار و قیمت گچبری کاملا منصف هست کافیست فقط تماسی با ایشان داشته باشید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *