گچبری گلویی

گچبری گلویی

فهرست مطالب

گچبري گلويي در ابعاد، طرح ها و انواع گوناگوني وجود دارد. از اين نوع گچبری براي كنج سقف بكار ميرود، كه هم زيبايي خاص و منحصر به فردي به خانه میدهد و همچنين سقف را از ديوار جدا ميكند. از گچبري گلويي در تعميرات سقف خانه، تنوع در دكوراسيون ، جلوگيري از ترك خوردن كنج كار و همچنين جدا سازي رنگ ديوار و سقف استفاده ميشود.از اين گچبري ميتوان علاوه بر سقف پذيرايي در سقف اتاق ها نيز استفاده كرد. از ویژگی های گچبری گلویی میتوان به قابلیت نصب آن بصورت دستی و پیش ساخته اشاره کرد.

 

 

گچبری دستی گلویی

در مرحله اول این پروژه باید گچ را الک کرده سپس ملات گچ را با آن می سازیم و سپس با استفاده از شمش آلومینیوم زیرسازی را می سازیم و سپس طرح مورد نظر را با کشو مورد نظر اجرا می کنیم.

گچبری رضا پارسایی

گچبری پیش ساخته گلویی

در دنياي امروزه به دليل بالا رفتن جمعيت، استفاده از ابزار كارخانه اي متداول تر است.
گچبري گلويي پيش ساخته از لحاظ هزينه از گچبري گلويي دستي قيمت مناسب تري دارد. همچنين گچبري پيشساخته در نصب راحت تر و زمان كمتري را ميگيرد. اين نو از گچبري گلويي در كارگاه هاي مخصوص در قالب ريخته در ابعاد و طرحهاي مختلف و در داخل اين قالبها كناف و نخ هاي مخصوص گچبري نيز به كار گزاشته ميشود.
پس از شكل گيري گچ در قالب، طرح مورد نظر را بيرون آورده و پس چند روز (٢الي٣روز) خشك و آماده ي اجرا ميشود.
گچبري پيش ساخته را توسط چسب چوب نصب كرده، از طريق پمپ باد ميخ استحكام آن قطعي ميشود.

گچبری رضا پارسایی

گچبری گلویی به همراه نورمخفی

ابزار گچي گلويي، طولي هستند، كه در كنج به صورت نيم دايره اي يا گونيا، نور مخفي و هالوژن دار در سايز هاي گوناگوني اجرا ميشود.
همانطور كه ميدانيد نور پردازي در سقف، به دليل زيبا تر و درخشان نمودن كار گچبري اهميت بالايي دارد. بنابر اين براي زيبايي بيشتر گچبري گلويي منزلتان بهتر است از نور مخفي در سقف استفاده كنيد.

گچبری رضا پارسایی

گچبري گلويي انواع مختلفي دارد كه عبارت است از:

گچبري گلويي در طرح ورساچ
گچبري گلويي بصورت نور مخفي
گچبري گلويي دندان موشي

شما ميتوانيد از طريق تيم ماهر گچبری رضا پارسايي ديوار و سقف منزل، هتل، شركت و رستورانهايتان را به زيبا ترين شكل ممكن در بياوريد.

گچبری رضا پارسایی

کاربرد های گچبری گلویی

برای جداسازی سقف و دیوار از گچبری گلویی با زیبایی خاص و منحصر به فردی استفاده می شود. طرح گچبری گلویی باید بر اساس اصول زیر انتخاب شود:

1 – در صورت فاصله بیشتر بین دیوار و سقف، استفاده از گچ تخته برای اتصال سقف و دیوار از زیبایی خاصی برخوردار نیست. خطوط عرضی متقابل زیادی وجود دارد.

2 – ضخامت سنگ تراشی آجر یا سنگ در ساختمان های تجاری نسبتاً کم است، به طوری که وقتی با تعداد زیادی تیر سقف ترکیب می شود، باید از بلوک های محکم و گسترده به عنوان تکیه گاه برای جلوگیری از آتش سوزی استفاده شود. احساس سنگینی و ضخامت برای مردم آسان است.

3 – هنگام ساختن خانه های جدید و تعمیر خانه های قدیمی، زیبایی ظاهری خوبی دارد و برای اقدامات پیشگیری از آتش سوزی مفید است.

4 – ترکیب تعداد زیادی آجر یا سایر مصالح بنایی در ترکیب با عناصر باید به دلایل ایمنی پشتیبانی ساختاری را فراهم کند.

5 – در صورت عدم استفاده از روش ساختاری خاص، باید با مصالح دیگر مانند آجر یا سنگ گسترش یابد.

6 – رنگ فونداسیون ها به دلیل تهویه مطبوع برای مراقبت های بهداشتی مفید است (یعنی ترجیحاً سفید). g برای از بین بردن یکنواختی ناشی از طولانی شدن، به اشکال مختلفی نیاز است.

گچبری گلویی در سقف سالن پذیرایی

سقف پذیرایی: گچبری سقف پذیرایی به دو صورت مدرن و سنتی انجام می شود. گچبری سقفی سقف پذیرایی هم به سبک سنتی که جزئیات ظریف و شلوغ تری دارد و هم به سبک مدرن که طرح های ساده و شیکی دارد انجام می شود.

برای تعریف گچبری گلویی سقف می توان به نماهایی از متریال، طرح ها، گزینه های تزیینی برای محل دکوراسیونی که روی سقف است اشاره کرد.

به منظور زیبایی بیشتر به اتاق، گچبری گلویی روی سقف اجرا می شود. به طور کلی روش های زیادی برای اجرای گچ بری سقف وجود دارد که از آن جمله می توان به استفاده از تکنیک های سنتی گچبری، استفاده از ورق های طلا و نقره به عنوان سقف اتاق به سبک مدرن و همچنین گچبری سقف کلاسیک اشاره کرد.

گچبری گلویی ساده

ابزار گلویی پلی اورتان ساده به دلیل ظرافت و وزن کم خود جایگزین قابل اعتمادی برای گچبری سنتی می باشد، ابزار کشویی و جعبه کناف می باشد. در نتیجه مواد پلیمری نوآورانه و فناوری ویژه ای است که در ساخت لاتکس پلی اورتان استفاده می شود.

مزایایی که گچبری ساده دارد:

  • ظرافت و وزن کم
  • دارای مقاومت و استحکام بالا
  • عدم ایجاد ترک و تغییر شکل
  • رنگ پذیری عالی بدون نیاز به زیر سازی
  • امکان استفاده در محیط های مرطوب و باز
  • امکان اجرا در نمای بیرون ساختمان
  • نصب سریع و تمیز و آسان با کمترین پرت در زمان اجرا
  • مقرون به صرفه و اقتصادی

ابزار های برشی

این ابزار ها در کلیه خدمات گچبری گلویی آشپزخانه ، سالن پذیرایی و همچنین اتاق های مکان های مختلف کاربرد داشته و استفاده می شوند، گچبری رضا پارسایی انجام کلیه این خدمات را برای شما به عهده می گیرد.

انواع گچبری گلویی

حتماً اطلاع دارید که این سبک مخصوص از گچبری مخصوص تزئین و زیباسازی دکور داخلی منزل است.

و همینطور با کمی تحقیق و پرس و جو متوجه می شوید که این خدمات را گچبری های متعددی انجام می دهند، اما افرادی ماهر و با تجربه نیاز است که انجام این کارها را به راحتی برای شما انجام دهند.

از انواع آن می توان به گچبری گلویی دندان موشی و گچبری گلویی با طرح ورساچ نیز اشاره کرد که از سبک های به کاررفته در این کار هستند، و استادکاران حرفه ای گچبری رضا پارسایی این خدمات را نیز برای شما انجام می دهند.

حال می خواهیم به بررسی تخصصی این هنر ها بپردازیم…

گچبری گلویی برشی

از دیگر خدمات ما انجام گچبری گلویی بصورت برشی است که برای ایجاد طرحی حرفه ای در این سبک بهتر است انجام این کار را به گچبران حرفه ای ما بسپارید، ما کچبری گلویی برشی را با داشتن ابزار و تجهیزاتی حرفه ای و بروز انجام می دهیم.

در صورت نیاز به این خدمات می توانید با کارشناس ما تماس گرفته، که هماهنگی مورد نیاز در این زمینه با شما انجام شود، ما این کار را در کمترین زمان ممکن و با جزئیات دقیقی به انجام می رسانیم.

طرح حاشیه نیلوفری

حاشیه نیلوفری از حاشیه های گچبریست که لبه نور مخفی و در حاشیه قاب بندی کاربرد دارد.

حاشیه تخم مرغی

گچبری مخصوص حاشیه تخم مرغی نیز از خدمات لازم برای حاشیه ها می باشد که علاقه مندان مخصوص به خود را دارد.

انجام حاشیه تخم مرغی از با اهمیت ترین خدماتی است که در اجرا نهایت دقت را در آن بکار می گیرم، گچبری رضا پارسایی با داشتن سابقه 15 ساله در گوشه نقاط مختلف تهران توانسته حداکثر رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

حاشیه شمسه

حاشیه شمسه که به آن نقش حاشیه تذهیب نیز گفته می شود به صورت کاملا وکتور طراحی و پیاده سازی شده است و گچبران حرفه ای گروه گچبری رضا پارسایی به زیبایی هرچه بیشتر میتوانند این خدمات را برای مشتریان خود به انجام برسانند.

این سبک دارای طرحی سه بعدی است.

گچبری گلویی حصیری

گچبری حصیری گلویی نیز  از هنر های وابسته به معماری و گچبری می باشد که در زمان های متفاوت و به طرق مخصوص در انواع محل های پیاده سازی و بکار گرفته میشده است.

در حال حاضر نیز این مدل گچبری در طرح های مدرن و سنتی و به شکلی زیبا در خانه پیاده سازی می شود.

حاشیه چدنی

حاشیه چدنی نیز شامل مدل ها،طرح و سبک های متفاوت گچبری است که انجام آن را مجموعه رضا پارسایی بر عهده می گیرد و آن را با کیفیت بالا به اجرا درآورده و با قیمت گچبری مناسب و منصفانه در مکان های بزرگ و کوچک در تهران و کرج ارائه و اجرا می کنیم.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *