طراحی زیبا و شیک منزل با گچبری

طراحی زیبا و شیک منزل با گچبری

فهرست مطالب

وقتی درمورد گچ کاری خانه حرف میزنیم در ذهن ما تصویری از گچ زنی ساده خانه شکل میگیرد و فکر میکنیم که گچ کاری خانه یعنی گچ زدن ساده به سقف و دیوارها. اما امروزه با گچ میتوان طرح های زیادی برای خانه زد که بیشتر افراد نیز از آن استفاده میکنند. گچبری سقف خانه باعث افزایش زیبایی خانه میشود و همچنین؛ اتاق پذیرایی یکی از اتاق هایی است که مهم تر از سایر بخش های خانه است زیرا بیشتر مهمان ها در این اتاق هستند و یا خودتان بیشتر اوقات خود را در این اتاق میگذرانید پس باید زیباتر از سایر بخش های خانه باشد.

گچبری در قسمت های مختلف خانه

در این مطلب چند عکس وتوضیحاتی از انواع مدل های گچبری سقف خانه و دیوارها گذاشته ایم که به شما کمک میکند تا بهترین طرح را برای منزل  و پذیرایی خود انتخاب کنید.

با ما همراه باشید. گچبری رضا پارسایی

گچبری اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های خانه است. که علاوه بر اینکه زیبایی های بیشتری نسبت به سایر بخش های خانه دارد. کاربرد های زیادی نیز در خانه دارد.برای مثال وقتی مهمان وارد خانه ی شما میشود. اولین جایی که به چشمش میخورد اتاق پذیرایی است.و تنها اتاقی که بیشتر از سایر بخش های خانه به آن توجه میکنند این اتاق هست. پس باید به این اتاق بیشتر از سایر اتاق ها اهمیت بدهید. و به فکر زیبا و شیک کردن اتاق پذیرایی باشید.

گچبری رضا پارسایی

چگونه اتاق پذیرایی خود را زیبا و شیک طراحی کنیم؟

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید و اولین جایی که باید از آن شروع کنید ساختار اصلی خانه میباشد. برای مثال نوع گچکاری و طرحی که در دیوار ویا سقف خانه میخواهید بکشید است. اکثر افراد روی سقف خود به کمک گچ شکل های مختلف مانند گل را میکشند. این طرح ها تاثیر مثبت در زیبایی خانه دارد اما پیشنهاد نمیشود که از این طرح های استفاده کنید.چراکه بیشتر افراد به طور کلی یک بار خانه ی خود را تعمیر میکنند و داشتن طرح هایی در سقف خانه باعث میشود که زیبایی خانه به مرور زمان از بین برود و خانه برای شما تکراری شود. اما اگر میتوانید هر سال خانه ی خود را تعمیر کنید میتوانید از این طرح ها در خانه ی خود استفاده کنید.همچنین بجای آن میتوانید سقف خانه ی خود را ساده و زیبا طراحی کنید. و از وسایل های تزئینی برای افزایش زیبایی خانه ی خود استفاده کنید.

در اینجا چند مدل عکس از گچ کاری های اجراشده سقف و اتاق پذیرایی توسط گروه گچبری رضا پارسایی قرار داده ایم که میتوانید باتوجه به سلیقه ی خود بهترین وشیکترین مدل را انتخاب کنید.

نورپردازی مدرن و زیبا

اگر می‎خواهید گچبری خانه شما  متفاوت، شیک و بسیار زیبا به نظر برسد بهتر است نور پردازی هایی جذاب را برای آن طراحی کنید. این کار باعث می‎شود فضای خانه دیدنی و چشم گیر شود .امروزه برای طراحی نورپردازی از ریسه های نورمخفی استفاده میکنند که این گونه نورپردازی گچبری را بسیار خیره کننده نشان می‎دهد.همچنین استفاده از لامپ های کوچک در اطراف سقف باعث ایجاد زیبایی دوچندان میشود.

گچبری رضا پارسایی
گچبری رضا پارسایی

نظرات (2)

  1. علی مردانی
    آوریل 3, 2022

    سلام خسته نباشید طرح های گچبری منزل که اجرا کردید خیلی زیبا بود دستمریزاد

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *