گچبری دیوار و سقف پذیرایی

گچبری دیوار و سقف پذیرایی

فهرست مطالب

از با اهمیت ترین قسمت های هر خانه سالن پذیرایی و اتاق های آن می باشد،پس زیبایی این قسمت ها و جلوه خوب آن با به کارگیری خدمات گچبری سقف ممکن می شود، در صورت نیاز به گچبری سالن پذیرایی و اتاق های منزل خود و اطلاع از تعرفه ها با ما تماس بگیرید.

انجام گچبری دیوار از دیرباز، با انجام مراحل گچبری سنتی دیوار رواج داشت، اما در حال حاضر بیشترین کاربرد را گچبری های مدرن و گچبری کلاسیک دارند.

گروه گچبری رضا پارسایی با داشتن سابقه 15 ساله در منطقه یک تهران و شمیرانات آماده ارائه کلیه خدمات حرفه ای گچبری کلاسیک،گچبری مدرن و… خود به عزیزان تهرانی و کرجی می باشد.

انجام گچبری دیوار

اگر ظاهر دیوارهای خانه شما تزئینات خاصی نداشته باشد، ظاهری زیبا نداشته و شما می توانید با اجرا تزئینات و زیباسازی دیوار ها و بخصوص گچکاری دیوار جلوه جذاب و زیبایی به آن دهید.

از روش های بروز و جدیدی که با استقبال زیادی روبرو شده است گچبری دیوار می باشد،و همچنین نظر اکثریت برای زیباتر کردن جلوه منزل گچبری دیوار و اتاق های خانه می باشد.گچبری از کارهایی می باشد که در کلیه خانواده ها و با هر دیدگاهی مورد پسند واقع می شود، به این علت که مدل ها و طرح های بسیاری است که با هر سلیقه ای مطابقت دارد.

نام گچبری دیوار مشخص کننده اجرا و انجام آن برروی دیوار است.انجام گچبری هایی که در گوشه های دیوار پیاده سازی می شود از متداول ترین روش های گچبری دیوار است.انجام این خدمات برروی دیوار تنها محدود به اجرای گچبری در سالن پذیرایی نیست و دربرگیرنده مدل های مختلف گچبری دیوارها، اتاق خواب و گچبری دیوار تلویزیون و گچبری دیوار ساده و شیک می‌شود.

گچبری ستون نیز از قدیم الایام از انواع گچبری هایی بوده است که روی ستون‌ها آن را نقش‌بندی می کنند.

گچبری پذیرایی و تأثیر آن بر دکوراسیون منزل کلیک کنید.

زیباترین و مدرن ترین مدل های گچ بری برای سقف پذیرایی

امروزه طراحی سقف اتاق را در نظر خواهیم گرفت. سقف می تواند کاملاً متفاوت از دیوارها باشد. معمولاً شما یک طرح رنگی برای فضای داخلی خانه خود انتخاب می کنید و سعی می کنید آن را با تمام عناصرش هماهنگ کنید. انتخاب کاغذ دیواری به عوامل زیادی بستگی دارد: از کفپوش انتخابی گرفته تا سبک و رنگ مبلمان. اکنون مدل های زیادی از تزئینات وجود دارد، از جمله سقف های مدرن با چراغ. گچ کاری مدرن ممکن است شامل چندین سبک و تکنیک باشد.

گچبری دیوار و سقف پذیرایی
گچبری دیوار و سقف پذیرایی

گچبری سقف پذیرایی ساده و شیک

گچبری دیوار و سقف پذیرایی

نصب سقف کاذب و سقف کناف مدرن برای نصب سقف کاذب با استفاده از تکنیک های سنتی و مدرن می توانید سقف زیبایی را برای منزل خود اجرا کنید. از مدلی که از قدیم الایام تا به امروز در مدل های مختلف استفاده شده است. مهمترین قسمت فضای خانه شما اتاق نشیمن است. برای گچبری سقف پذیرایی باید بهترین سلیقه را داشته باشید. اگر به این تکنیک ها علاقه مند هستید، لطفا همین حالا با شماره 09121675601 تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر در مورد گچبری سقف پذیرایی ساده و شیک از ما بخواهید، باتشکر.

انتخاب گچ مناسب برای سقف اتاق خواب شما می تواند طراحی داخلی اتاق خواب شما را تغییر دهد. آیا می دانستید طراحی، نورپردازی و دکوراسیون سقف کاذب جزء ضروری سقف خانه های مدرن است؟ برخی از انواع گچ بری روی پانل های از پیش نصب شده نصب می شوند. اندازه و شکل گچ بری ها متفاوت است، بنابراین می توانید گچ کاری را با توجه به ابعاد اتاق خود انتخاب کنید.

نکات مهم برای گچبری سقف پذیرایی و آشپزخانه

اگر تصمیم دارید جدیدترین مدل های گچبری اتاق نشیمن و آشپزخانه را برای منزل خود اجرا کنید، توصیه می کنیم برای زیباتر شدن اتاق نشیمن و آشپزخانه از نورپردازی استفاده کنید. زیرا نور در گچبری بسیار مهم است که باید به روند بازسازی شما اضافه شود.

زیر سازی کاسه های سقفی گچکاری

اگر به نکاتی که در این مقاله عنوان کردیم دقت کافی را کرده باشید ، متوجه خواهید شد که گچبری در سقف سالن پذیرایی و در آشپزخانه باید منجر به تغییر در اجرای مجدد زیرسازی کاسه های سقف شما باشد. که با روش های گوناگون می توانید این کار را انجام دهید.

نکات مهم طراحی در هنگام اجرا گچبری سقف

گچبری دیوار و سقف پذیرایی

برای اینکه بتوانید گچبری بهتر و زیباتری را برای خانه خود پیاده کنید باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. این نکات شامل موارد زیر می باشد.

  • ارتفاع سقف خانه در ایجاد گچ بری

    باید گچبری را که مد نظر دارید حتما در این زمان ارتفاع سقف را در نظر بگیرید. بهتر است اگر ارتفاع سقف خانه شما استاندارد یا کوتاه تر باشد به شما توصیه می کنیم که از طرح های شلوغ و حجیم خودداری کنید.

  • دکوراسیون کلی پذیرایی و اتاق های خانه

    برای طرح و مدل سقف گچبری باید به گونه ای انتخاب کنید که با وسایل داخل منزل هماهنگی داشته باشد به طوری که محیط خانه را زیبا تر جلوه دهد.

  • پزهیز از اضافه کاری ها

    به شما پیشنهاد می کنیم سبکی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید در قسمت هایی مختلف منزل خود استفاده کنید.

  • احساس آرامش و راحتی

    یکی از مهم ترین نکاتی که باید برای جدیدترین مدل های گچ بری سقف پذیرایی و آشپزخانه مد داشته باشید رنگ و طرح گچبری است که شما انتخاب می کنید. شما باید حس خوبی نسبت به مدل گچبری که انتخاب که می کنید داشته باشید. تا آرارمش و راحتی برای شما فراهم شود.

  • دقت در استفاده از رنگ و طراحی

    برای استفاده از رنگ باید بسیار سلیقه خود را به خرج دهیم که این امر موجب شود حس اصالت در خانه ایجاد شود. هم چنین به شما توصیه می کنیم رنگی را انتخاب کنید که محیط محیط را دل باز تر و بزرگتر نشان دهد.

نحوه طراحی گچبری سقف

با استفاده از موارد ذیل می توان از گچبری و نورمخفی، سقف کاذب کناف استفاده کرد.

عکس گچبری سقف ودیوار که مشاهده میکنید مربوط به گچبری سقف ودیواراتاق خواب سوپر لوکس با یک پنجره است که ابعاد ان ۳/۵ در ۴/۵ متر میباشد که دور تادور سقف طرح گچبری مدل سینه کفتری اجرا شده و چند پله ابزار به صورت گچبری دستی سقف و دیوار خورده وتعداد ۴عدد موتیف در گوشه های ان طراحی کردم وتعداد ۳عدد موتیف برای روی قابهای ان طراحی کرده ام که این گچبریها به صورت کاملا دستی قلم زنی شده است که امیدوارم لذت ببرید، بنده رضا پارسائی هستم طراح ومجری تخصصی گچبری های لوکس وکلاسیک با گروه کاملا حرفه ای اگر نیاز به اجرای گچبری کلاسیک ودستی داشتید واز کارهای ما راضی بودید لطفا با بنده تماس بگیرید کمتر از ۱۰ دقیقه زمان کافیست تا طرح گچبری مورد نظر را مختص به خانه شما در محل بکشم واین حاصل ۲۰ سال تجربه بنده در امور پیمانکاری گچبری کلاسیک است ممنونم تماس ۰۹۱۲۱۶۷۵۶۰۱

 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *