گچبری سقف پذیرایی مستطیل

گچبری سقف پذیرایی مستطیل

فهرست مطالب

همه می دانیم که گچبری برای زیبایی منزل استفاده می شود پس باید به زیباترین حالت ممکن در خانه رخ بنماید. پذیرایی هم قسمتی از خانه است که بیشترین توجه نسبت به آنجا هست. بیشترین زمان را اعضای خانواده در پذیرایی می گذرانند و حتی هنگام میهمانی نیز کل مراسم در پذیرایی خانه رقم می خورد. گچبری سقف پذیرایی مستطیل می تواند جذاب ترین پیشنهاد برای پذیرایی شما باشد. برای این که جزئیات بیشتری بدانید با ما در این مقاله همراه باشید.

نورپردازی عالی در گچبری سقف پذیرایی

امروزه نورپردازی جزئی جدایی ناپذیر از گچبری مدرن شده است که البته در سایت رضا پارسایی نمونه های زیادی از این نوع گچبری را برای مشاهده و انتخاب مشتریان قرار داده شده است. نورپردازی می تواند محیطی رویایی و البته بسیار شیک را به پذیرایی شما بدهد. نوری ملایم که می توانید در حالت ها و رنگ های مختلف از آن بهره ببرید.

گچبری سقف

برای اطلاع از روش های گچبری دستی و بهترین استاد گچبری دستی کلیک کنید.

گچبری پذیرایی و تأثیر آن بر دکوراسیون منزل کلیک کنید.

ارتفاع سقف شاخص مهم انتخاب نوع گچبری

یکی از شاخص های مهم در انتخاب نوع گچبری ارتفاع سقف پذیرایی است. در صورتی که ارتفاع سقف کم باشد بدیهی که نمی توان از گچبری های حجیم استفاده کرد و نوع نورپردازی داخل آن نیز متفاوت خواهد بود که در ادامه بیشتر از نورپردازی خواهیم گفت. گچبری سقف پذیرایی مستطیل ساده یا انواع دیگری از گچبری ها می توانند گزینه های مناسبی برای پذیرایی شما باشد که البته ما می توانیم تمام تجربیات خود را در اختیار شما بگذاریم.

هارمونی دکوراسیون داخلی منزل با گچبری سقف

هنگام انتخاب گچبری سقف باید دقت داشته باشید که بین دکوراسیون و گچبری هماهنگی و همخوانی وجود داشته باشد. حتی جایگاه تلویزیون و دکور و دیگر وسایل خانه نیز می تواند در ایجاد فضایی دلچسب و زیبا بسیار موثر باشند. تزئینات منزل باید دارای جذابیت باشد و البته از شلوغ شدن آن باید خودداری کرد.

گچبری سقف پذیرایی مستطیل ساده

یک نکته ای که همه شیک پوشان و کسانی که دکوراسیون منزل شان همیشه عالی است می دانند و آن این است که همیشه ساده بودن در اوج است و هیچ وقت از مد نمی افتد. البته این ساده بودن با بی اهمیت بودن به تیپ یا دکوراسیون منزل بسیار فرق می کند. ساده بودن انتخاب مناسب است؛ به نحوی که ساکنین منزل بعد از مدتی از نوع انتخاب خود دلزده نشوند. تجربه ای که بتواند شما را در بهترین انتخاب کمک کند بسیار مغتنم است.

گچبری سقف آشپزخانه ساده

رعایت نکات فنی در گچبری

همیشه سعی کنید کار خود را به کسانی واگذار کنید که از تجربه کافی در آن حرفه برخوردارند. علاوه بر نوع اجرای طرح و نقشه گچبری، ترکیب گچ و آب و نحوه استفاده آن نیز در دوام و کیفیت آن بسیار موثر است. این تجربه باعث می شود که سالیان سال کار بدون آسیب بماند و از ترک خوردگی و لب پر شدن محفوظ باشد.

پروژه های گچبری ، گچبری در تهران

سبک های مختلف گچبری

انواع سبک در گچبری وجود دارد که می توان به گچبری لکه که در کاخ ها و یا بادگیرها، محراب مساجد، لایه ای و تخمه کن اشاره کرد. ولی این که کدام سبک را به چه نحوی مورد استفاده قرار دهید و کدام بیشتر به منزل شما سازگارتر است نیاز به سلیقه عالی شما و همچنین تجربه و مهارت اجراکننده آن دارد که با تحقیق و بررسی می توانید به این مهم دست یابید.

لوستر و گچبری سقف

لوستر گرمابخش و نوردهنده محیط خانه است. لوستر باید در دکوراسیون بهترین جایگاه را داشته باشد تا بتواند خود را بیش از پیش نمایش دهد. گچبری سقف پذیرایی مستطیل برای این هدف بسیار عالی است زیرا با نورپردازی و حجم کاری که انتخاب می شود باعث می شود تا به بهترین شکل ممکن لوستر و نمای سقف مشاهده شود.

نقش مهارت در گچبری

اگر تا به حال از نزدیک کار گچبری را مشاهده کرده باشید متوجه می شوید که مهارت چه نقشی را در این هنر اصیل بازی می کند. ابزار کار یک گچبر از استانبولی، ماله و چند ابزار دیگر مانند نقاله و دم بر است و با آن می تواند چنین نقش زیبایی را بیافریند.

گچبری سقف آشپزخانه

نقش ها ایجاد شده طرح های ذهنی است که ابتدا در درون هنرمندانه گچبر نقش می بندد و سعی می کند آن را به مرور با مهارتی که طی این سالین به دست آورده است پیاده کند. جالب است بدانید که میکلانژ مجسمه ساز معروف برای اجرای یک پروژه مشابه گچبری در کلیسا 4 سال از عمر خود را صرف کرد.

هماهنگی دکوراسیون مدرن با گچبری سقف پذیرایی مستطیل

صاحبنظران در این که دکوراسیون مدرن به چه دکوراسیونی گفته می شود؛ نظرات مختلفی دارند ولی اگر بخواهیم ساده آن را بیان کنیم؛ مدرن در مقابل گچبری کلاسیک معمولا به کار می رود. در دکوراسیون مدرن مدرنیته و ظواهر مدرن به کار رفته لذا برای این دکوراسیون استفاده از گچبری مستطیل بسیار مناسب و عالی خواهد بود.

مناسب‌ترین دکوراسیون داخلی با گچبری برای منزل شما چیست کلیک کنید

گچبری مدرن

اگر کلمه گچبری شما را به یاد فضاهای سنتی و قدیمی می اندازد و نمی خواهید در خانه خود چنین فضایی را اجرا کنید. توصیه می کنیم که در سایت رضا پارسایی چند نمونه کار مدرن را مشاهده کنید تا مشاهده کنید که گچبری مدرن بسیار متفاوت از آن چیزی است که در ذهن شما نقش بسته است. نوع نورپردازی و استفاده از هالوژن و LED ها به صورت نورمخفی فضایی بسیار مدرن را ایجاد می کند.

 امکان انتخاب نحوه نورپردازی در گچبری سقف

در صورتی که تمایل دارید نور به صورت مخفی به سقف تابانده شود توصیه می کنیم از حامل های نوری که به صورت شلنگ هستند استفاده کنید و اگر می خواهید نور از سقف به دیوارها تابانده شود از باکس استفاده کنید. باکس باعث می شود که نور با حالت های مختلفی به دیوار تابیده شود و محیطی رویایی را به ارمغان آورد.

جمع بندی گچبری سقف پذیرایی

با توجه به اهمیت پذیرایی در خانه گفتیم که باید گچبری سقف پذیرایی نیز منحصر به فرد و متناسب با دکوراسیون منزل باشد. اگر دکوراسیون مدرن دارید توصیه می کنیم از گچبری سقف پذیرایی مستطیل ساده یا مربع ساده استفاده کنید که در آن نورپردازی باکس کار شده است.

اگر دکوراسیون کلاسیک دارید می توانید از طرح های دایره ای و بیضی استفاده کنید تا فضای زیبا و جذاب تری را با توجه به دکوراسیون شما به وجود آورد. مشاوره همه روزه و رایگان ما می تواند شما را در بهترین انتخاب تان یاری کند.

برای اطلاع از قیمت گچبری و روش های برآورد هزینه کلیک کنید یا با استاد رضا پارسائی در تماس باشید. 09121675601

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *