گچبر برتر در تهران| گچبرحرفه ای در تهران| بهترین گچبر در تهران

بهترین گچبر در تهران

فهرست مطالب

اجرای گچبری منزل با نازل ترین قیمت گچبری در تهران

با توجه به داشتن سابقه 15 ساله گچبری توسط رضا پارسایی درتهران، مدعی برتر بودن در زمینه گچبری در تهران را داریم، و ادعای خود را با دیدن نمونه کار های گچبری کلاسیک می توانید مشاهده کنید.و با توجه به سلیقه خود هر طرحی که مد نظر داشتید را برایتان اجرا می کنیم.

گچبری کلاسیک در تهران

اجرا و به انجام رساندن گچبری حرفه ای و برتر ساختمان در تهران،جزو برترین هنر های به کاررفته در یک ساختمان است که ریشه ای بسیار قدیمی که به دوره ساسانیان مربوط است دارد، گچبری جزو هنرهای مرتبط با معماری می باشد که در اقلیم های مختلف، رنگ و لعاب خاص خود را دارد و براساس نامی که این هنر دارد، اصلی ترین عنصر به کاررفته در گچبری گچ می باشد و خوشبختانه گچ همه جا پیدا می شود و نگرانی خاصی از بابت تهیه آن ندارید، گچبری منزل در تهران که از زیباترین هنرهای ساختمانی به شمار می رود، تخصص تیم ماست.

در صورت تمایل به دانستن تاریخچه گچبری ادامه مطلب را از دست ندهید!

در چه مواردی گچبری در تهران موردنیاز است؟

اگر درحال ساخت و ساز خانه ای جدید هستید باید بدانید که بهترین گچبر و گچکار در تهران در این زمان بیش از پیش حس می شود،و شما برای انجام گچبری نیاز به یک تیم حرفه ای به علت نم و رطوبتی که در سقف و دیوار وجود دارد،دارید که گروه گچبری رضا پارسایی انجام این امور را برای شما به عهده می گیرد.و نیز در شرایط ذیل نیاز به خدمات سفید کردن دیوارها و گچ کاری مورد نیاز است:

•    انجام مراحل سفیدکاری و یا نازک‌کاری در خانه‌های در حال ساخت، بعد از مرحله دیوارچینی و گچ‌وخاک.
•    درصورتیکه در بازسازی داخلی، قصد ساخت دیوار جدیدی در منزل دارید.
•    درصورتیکه دیوارهای منزل شما دچار ترک و آسیب‌دیدگی شده اند و احتیاج به ترمیم و بازسازی آنها حس میشود.
•    درصورتیکه دیوار یا سقف خانه شما نم‌ دار باشد و به تعمیرات نیاز داشته باشد.
•    زمانیکه تصمیم به نصب گچبری سقف و دیوارهای آشپزخانه، اتاق و پذیرایی دارید.
•    در زمان بازسازی منزل، و یا زمانیکه قصد گچ‌کاری یا گچ‌بری روی سقف، اپن و دیوارها را دارید.
•    اگر گچ‌کاری یا گچ‌بری ساختمان آسیب‌دیده و احتیاج به تعمیر آن داشته باشید.

و  یا در صورتیکه هر خدماتی برا گچ‌کاری و گچ‌بری را مدنظر دارید، می‌توانید از مشاوره و اجرای رایگان گچبری رضا پارسایی بهرهمند شوید و تنها کافیست که با ما تماس بگیرید.

گچبر حرفه ای و برتر در تهران

در این مقاله سعی داشتیم که ویژگی های یک گروه گچبر خوب در تهران را برای شما عنوان کنیم، باید مجدداً یادآور این نکته شویم که گچبری رضا پارسایی انجام گچبری در تهران را با بازدید اولیه رایگان، مشاوره و طراح رایگان برای شما انجام می دهد، و همچنین تیم ما تضمین کننده کیفیتی عالی در طرح های به کار برده در گچبری تهران می باشد.

گچ بری در غرب تهران

گچبری رضا پارسایی آماده ارائه کلیه خدمات بازسازی ساختمان و گچبری در غرب تهران , گچکاری ساختمان در کلیه مناطق حومه غربی تهران اعم از سعادت آباد , شهرک غرب , جنب آباد , پونک , آریاشهر و صادقیه ,آزادی , استاد معین , جی , بهبودی ,ستارخان ,تهرانسر ,آذری , یافت آباد را با اکیپی متخصص و کیفیت و قیمتی مناسب به انجام می رسانیم

گچبری ساختمانی در شرق تهران

گچبری در رسالت , گچکاری و گچبری در تهرانپارس  و گچبری ساختمان در فرجام , سید خندان , حکیمیه , پاسداران , شریعتی , خیابان بهار, میدان امام حسین , پیروزی , نیروی هوایی , افسریه و کلیه مناطق و محله های شرق تهران توسط استاد کار گچبر ساختمانی آقای رضا پارسایی با اکیپی متخصص و کیفیت و قیمتی مناسب به انجام می رسانیم

  گچبری در شمال تهران

خدمات اکیپ گچبری ساختمان مجتبی پارسایی در کلیه مناطق شمالی تهران اعم از تجریش , نیاوران , پارک وی , شمیرانات ,قیطریه ,دولت ,ونک, الهیه, زعفرانیه , جردن, آرژانتین, خیابان ولیعصر و.. را با قیمت مناسب و کیفیتی هنری توسط رضا پارسایی.

گچبری در جنوب و مرکز تهران

اکیپ گچبری ساختمان رضا پارسایی آماده ارائه خدمات در مناطق مرکزی و جنوبی تهران اعم از مناطق بازار تهران , شوش , مولوی , خیام , راه آهن , امام خمینی , شهر ری ,خانی آباد , نظام آباد می باشند.

بهترین گچبر در ایران

اگر بخواهیم از هنر های قدیمی و تاریخی را نام ببریم که گذر زمان خللی در انتخاب آن برای زیبا سازی منزل کم نکرده است باید هنر گچبری را مثال بزنیم که از قدیم الایام در کاخ های پادشاهان و ثروتمندان بسیار مورد استقبال و توجه قرار می گرفت.

با این وجود و پس از گذشت سالیان طولانی هنوز از این هنر در جای جای ایران استفاده و به کار برده می شود، و تفاوت آن با توجه به تکنولوژی روز سلیقه مردم است که نسبت به طرح های گچبری مدرن علاقه بیشتری نشان می دهند.

همانطور که همه می دانیم “هنر نزد ایرانیان است و بس” و گروه گچبری رضا پارسایی نیز از هنرمندان خوش ذوق و با سلیقه ای در زمینه انواع مدل های گچبری بهره می برد و ما آماده ارائه خدمات خود به شما عزیزان هستیم.

خدمات بهترین گچبری در تهران و کرج

گچبری نقش برجسته

در این نوع از گچبری، گچ در زمینه به صورت اندود به کار میرود و پس از آن طرح را بر روی سطح گچ اجرا می شود. برای این نوع گچبری نقوش گل و گیاه بیشتر استفاده میشود و برجستگی آن زیاد است.

گچبری دیوار

گچبری دیوار یکی از این روش های شیک و مدرن است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد و خانواده های زیادی برای دیوار پذیرایی یا اتاق خواب ها از گچبری استفاده میکنند.

گچ بری برهشته

برجستگی در گچبری برهشته نسبت به زمینه زیاد است، به شکلی که بخش های گچبری شده کاملا برآمده اند. این نوع گچبری در دوران پیش از اسلام نیز بوده است.

گچ بری تخمه کن –تخمه بری

ماده اصلی در اجرای این گچبری ،گچ سفید و نرم میباشد. ابتدا باید کمی گچ را غربال و نرم کنیم. سپس گچ را با آب مخلوط کنیم تا  یک‌دستی حاصل شود. خمیر گچ را روی دیوار میمالیم و با ایجاد یک سطح صاف و یکدست، زمینه را برای کار فراهم میکنیم. گچبری تخمه کن با سه متد اجرا می شود. در این گچبری با مشکل فرسودگی بسیار کم یا حتی اصلا رو به رو نمیشویم.

برای آشنایی کامل با انواع روش های گچبری اینجا کلیک کنید.

گچبری زبره

برجستگی این گچبری نسبت به گچبری برجسته بیش تر و از نوع برهشته کم تراست. در گچبری زبره، گوشه های طرح بدون مالش و پرداخته و فرم بریدگی و تیزی دارد.

توانایی تشخیص اشکال و سطوح هندسی ساده

بهترین گچبر در تهران

شکلهای هندسی برای استفاده در صنعت نامگذاری شده اند مربع،مستطیل،مثلث،لوزی،دایره،کثیرالاضلاع.بنای گچ کارمیبایستی بتواند اشکال و سطوح ساده هندسی را با استفاده از متر نواری-متر سه متری و پنج متری و متر چوبی، پرگار،خط کش،گونیا،و ریسمان کار و جعبه ریسمان خط کشی که قبلا شرح داده شدترسیم کند.استفاده و توانایی پیاده کردن اشکال ساده هندسی مانند.مربع، مستطیل،مثلث،لوزی،دایره،کثیرالاضلاع را داشته باشد که درنازک کاری ساختمانها وابینه های تاریخی کاربرد وسیعی دارد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *