رنگ گچبری

گچبری سلطنتی

فهرست مطالب

رنگ گچبری

طراح ومجری گچبری های لوکس وکلاسیک

۱۰ دقیقه زمان کافیست تا طرح مورد نظر را مختص به پروژه و منزل شما بکشم

اجرای صفر تا صد کار با تعرفه و قیمت مناسب ومشخص ،بازدید ومشاوره رایگان و اطلاع از قیمت گچبری تماس بگیرید

رابیتس بندی درجه۱،شکل بندی ،دکور سازی

گچکاری وگچبری ،موتیف سازی ،قلم زنی ،ابزار زنی

نقاشی ورنگ امیزی ،پتینه کاری ، ورق طلا ،نقاشی مینیاتوری

 اینه کاری ،ابشاری ،الماس تراش

رنگ های رایج برای رنگ امیزی گچبری و ابزارها

  • رنگ کرم
  • رنگ شکلاتی
  • رنگ قهوه ای سوخته
  • رنگ کرم با طرح چوب پتینه ای
  • رنگ سفید لاجوردی-رنگ سقف

 برای انتخاب رنگ سقف خانه باید به عوامل و فاکتورهای مختلفی توجه کرد که در زیر به اختصار آن را برای شما شرح می دهیم:

ابعاد فضا

اگر فضای شما کوچک و سقف کوتاهی دارید بهتر است برای سقف حتما از رنگ های روشن استفاده کنید تا سقف شما بلند تر دیده شود و هرگز سمت رنگ‌های تیره برای گچبری سقف نروید. هم چنین اگر دوست دارید ظاهر گچبری ها را بپوشانید بهتر است رنگ سقف را یک رنگ انتخاب کنید.

 نور فضا: نور یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب رنگ سقف خانه شما می باشد، بهتر است اگر فضای خانه شما کم نور و نسبتا تاریک است رنگ انتخابی سقف تان روشن باشد تا فضای شما را بزرگ تر و دلبازتر نشان دهد.

 رنگ مبلمان: برای انتخاب رنگ مناسب سقف خانه، حتما به رنگ مبلمانتان توجه کنید می توانید رنگ انتخابی تان را با جزئیات ساده ای از مبلمان مثل کوسن ها هماهنگ کنید اینطوری دکوراسیون منزل تان زیباتر میشود.

رنگ کفپوش

توجه داشته باشید که سقف و کف دو عنصر مکمل و مهم در طراحی فضای داخلی منزل است؛ بنابراین باید با هم هماهنگ باشند؛ به طور مثال اگر کفپوش شما تیره است بهتر است حتما رنگ انتخابی برای سقف را روشن در نظر بگیرید و یا بالعکس.

 

هارمونی گچبری و فضای منزل
 
 

فاکتور های تاثیر گذار در انتخاب رنگ گچبری ساختمان

برای اینکه سقف خود را زیباتر نشان دهید و نقش آن را در میان رنگ سفید دیوار برجسته کنید، می توانید چندین رنگ تیره مانند خاکستری، قهوه ای، مشکی یا همان رنگ تیره را در کل سقف خود انتخاب کنید. این برای ساختمان های مدرن و مینیمالیستی ضروری است اما برای مواردی که می خواهید دو سبک مختلف را در معماری خود ترکیب کنید نیز ایده آل است.

رنگ اصلی دکوراسیون منزل شما چه رنگی است؟

یکی از وظایف اولیه سقف محافظت از ساختمان داخل آن است. بنابراین برای اینکه به اندازه کافی کاربردی باشد و نه تنها جذاب باشد، سقف باید یکی از ویژگی های اصلی ساختمان باشد. سقف به زیبایی با بخشی از اتاق نشیمن شما طراحی شده است که وقتی به آن نگاه می کنید احساس راحتی می کنید.

گچبری رضا پارسایی

در کف‌پوش منزل شما از رنگ‌های روشن استفاده شده یا تیره؟

شما چه رنگی در اتاق خواب دارید؟ در اتاق خواب، روتختی از رنگ های زیادی استفاده می شود. اکنون می خواهیم با آموزش نحوه تزیین با رنگ های کار، چند ایده رنگارنگ و خلاقانه برای خانه خود را به شما معرفی کنیم. هنگام انتخاب رنگ برای لامپ و سقف، به طور کلی استفاده از طرح رنگ متضاد آسان تر است، مانند رنگ های روشن آتش به جای رنگ های پاستلی، رنگ های تیره به جای رنگ های روشن و رنگ های تک رنگ در قرمز یا سبز به جای سفید ملایم.

گچبری رضا پارسایی

سقف منزل شما چه رنگی است؟

دقت کنید که اگر رنگ سقف شما رنگی است، مثلا از رنگ های آبی یواش یا تیره استفاده می شود، باید سقف رنگی تخت را نزدیک به آن قرار دهید و برای استفاده از جلوه های تخت بیشتر از آن استفاده کنید.

نور منزل شما چطور است؟

هنگام انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب، مهم است که نور را در نظر بگیرید که راحتی شما را فراهم کند. در خانه هایی که نور کافی ندارند باید از رنگ های روشن برای رنگ دیوار و سقف استفاده شود و در خانه های روشن تر می توان رنگ های بیشتری را برای این موضوع در نظر گرفت. تزئین اتاق با رنگ ها و الگوهای مختلف برای جلوگیری از کسل کننده بودن آن بسیار سرگرم کننده است.

رایج‌ترین رنگ‌ها برای رنگ گچبری دیوار و سقف

طرح های اتاق خواب با گچ رنگ گزینه های بسیار خوبی برای انتخاب هستند، هم از نظر طراحی و هم از نظر هزینه. با اشاره به ملاحظات، باید بدانید که لوستر استفاده شده در اتاق نیز در این موضوع تاثیرگذار است، پس بهتر است رنگ بندی و مدلی متناسب با چراغ خود انتخاب کنید. اگر مدل آستر و سایه را انتخاب می کنید، در انتخاب رنگ آزادی زیادی خواهید داشت، اما اگر از یک مدل قدیمی بدون آستر استفاده می کنید، باید از رنگ لوستری که روی خود آویزان است راهنمایی کنید.

نکاتی که باید در مورد رنگ گچبری ساختمان بدانید

از آنجایی که گچبری فقط برای ظاهر ساختمان نیست، بلکه برای حفاظت و عایق رطوبتی نیز هست، باید تا حد امکان با دقت انجام بشود. با توجه به این موضوع باید دقت کنید که برای کار دقیق گچکار از یک برس نازک با گچ نازک مناسب استفاده شود. برای رنگ آمیزی گچ تزئینی دور لامپ به گونه ای که با آن مخلوط نشود و به قسمت های دیگر نفوذ نکند، کاشی کاری معرق و کاغذ دیواری را فقط در قسمت هایی که با نوار چسب مخصوص با کاشی معرق در دو طرف نوار پوشانده شده اند، استفاده شود.

نظرات (6)

  1. یاسر
    آوریل 3, 2022

    سلام میتونید کمک کنید گچبری سقف سالنم رو چجوری رنگ کنم. بخاطر نداشتن موجودی میخوام خودم رنگش کنم و من از کاراتون خوشم امده امکانش هست کمکم کنید

    • sina
      آوریل 3, 2022

      سلام دوست عزیز برای بررسی این موضوع باید اطلاعات بیشتری راجبع گچبری خودتون به بنده بدید لطفا با من تماس بگیرید ممنونم.

  2. سلیمان
    آوریل 3, 2022

    سلام شمارتونو میخوام

    • sina
      آوریل 3, 2022

      تماس ۰۹۱۲۱۶۷۵۶۰۱ رضا پارسائی

  3. امیرعلی
    آوریل 3, 2022

    سلام برای گچبری روی سقف که همراه سقف رنگ پلاستیک شده از چه نوع رنگی بهتره استفاده کنیم؟

    • sina
      آوریل 3, 2022

      برای گچبری رنگ وپتینه وورق طلا می خواهید بزنید یا اینکه فقط می خاهید رنگ کاری ساده انجام بدید؟

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *