گچبری در سعادت آباد | آینه کاری | گچبری کلاسیک

 

خدمات گروه گچکاری و گچبری رضا پارسایی در تهران عبارت است از : خدمات گچبری ،طراحی و اجرای گچبری های کلاسیک مدرن و سنتی و ابزار های برشی بر روی دیوار و سقف داخلی منازل بروز ترین مدل ها و سبک های طراحی و گچبری دستی قاب بندی دیوار و ستون های گچبری .

خدمات گچبری مجموعه رضا پارسایی عبارت است از :اجرای  دستی ، ابزارکاری و قاب بندی های کلاسیک و مدرن ، سرستون ، متیف ، حاشیه های برشی ، قلم زنی ، دکورسازی و نور مخفی ، باند و باکس و طراحی واجرای گچبری لوکس و کلاسیک است.اجرا و خدمات گچبری طرح های مختلف روی سقف. برای زیبایی سقف ها روی سقف را با خط های عمق دار جاسازمی کند این خط ها به شکل های مختلف می تواند باشد.

 

 رضا پارسایی بهترین مجری گچبری های کلاسیک در ایران

راه های ارتباطی با رضا پارسایی:

موبایل : 09121675601

واتس آپ : 09121675601

 

چگونگی انجام خدمات گچبری

گچبری نقشهای برجسته از جنس گچ است که در مرحل اول با استفاده از طراحی مدل مورد نظر برروی مشماء وسوزن زدن ان شروع میشود و بر روی دیوار و سقف گرده کوبی میشود و بالوازم گچبری تراشیده می شود تا به فرم مورد نظر رسیده و در پایان سومباده نرمی روی ان کشیده میشود و برای مراحل نقاشی و پتینه کاری اماده میشود که این سبک گچبری بسیار زیبا و دلنشین است برای تزئینات داخلی ساختمان بیار کار امد و مهم است و سبک های مخطلفی دارد

گچبری داخلی تزئنات داخلی هستند که از قدیم بوده و هنوز هم طرفداران خودرا دارد و برای زیبا سازی داخلی ساختمان از این گچبری های دستی و مدرن استفاده می شود و برای دیوار های پذیرای نیز از قاب بندی و ابزار های شیک و به روز بروی دیوار کار میشود در سقف های و کنج سقف ها از تاج و متیف های کلاسیک و برش کاری شده استفاده می شود سینی کنج نویی گچبری است که در کنج پزیرایی و اتاق ها استفاده می شود گچبری دستی هنری زیبا وقدیمی بوده که ایرانیان از ان بسیار زیاد استفاده می کند برای زیبا سازی منزل و هتل و رستوارن ها به کار میرود.

انواع خمات گچبری و سبک های گچبری که توسط تیم رضا پارسایی انجام می شود:

  • گچبری کلاسیک
  • گچبری مدرن
  • گچبری سطنتی
  • گچبری چدنی
  • گچبری اسلیمی
  • گچبریگل و بوته
  • گچبری نور مخفی

طراحی گچبری
یکی از خدمات گچبری ،طراحی گچبری است که یکی از ارکان اصلی  گچبری محسوب میشود.طراحی گچیری در هنر ایرانی تنها مایه لذت چشم یا ذهن نبوده بلکه مفهومی بسیار عمیق داشته است.غربیان تحریم شمایل کشی وترسیم اندام انسان ،حیوانو یا ساخت مجسمه هایی از انها را باعث رواج طراحی وگچبری هندسی و گیاهیدر هنر های اسلامی می دانند در صورتی که حتی اگر این تحریم هم صورت نمی پذیرفت،هنرمندان به دلیل همخوانی با مبانی نظراسلام از طراحی و گچبری هندسی بهره می برند .در اسلام علم هندسه در هنر گچبری بکار گرفته شد، و درغیاب اندازه های و ابزار امروزی از دایره به عنوان پایه ای برای تکثیر طراحی و گچبری و جلوه های گوناگون تو در تو ان که نمادی از کثرت از واحد در عالم می باشد،استفاده شده یکی از رایج ترین طراحی و گچبری در معماری اسلامی ستاره است که تنوع بیشماری دارد و شش،هشت تا شانزده پررا در بر می گیرد و در هر ماده،اندازه و نوع از گچ دیوار های ارسی گرفته تا قاب های گچبری روی دیوارها و گچبری سقف مورد استفاده قرار گرفته است.طراحی و گچبری در هنرو معماری ایرانی بیان کننده ی اصول بصری تکرار قرینه کی سقف و زایش مداوم بوده است.
جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر کلیک کنید.

رضایت مشتری

هدف تیم ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز و ایجاد حس خوشایند برای شما پس از دیدن نتیجه کار است. رضایت مشتری یکی از اهداف اصلی تیم گچبری رضا پارسایی است.

زیبایی و مدرنتیه

یکی دیگر از اهداف ما ایجاد تلفیقی از زیبایی و مدرنیته در منازل است . تا با ایجاد یک طرح زیبا به خانه شما روح و جان ببخشیم.هنر و زیبایی در هر خانه ای مانند خون در رگان آن است.

کیفیت

کیفیت رکن اساسی کار تیم است . ما سعی داریم هر کاری را با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت انجام دهد و در این میان کیفیت کار حرف اول را می زند

برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. و خبر خوب اینکه ما در حال جذب و استخدام گچبر های حرفه ی و علاقه مندان هستیم.

 رضا پارسایی بهترین مجری گچبری های کلاسیک در ایران

راه های ارتباطی با رضا پارسایی:

موبایل : 09121675601

واتس آپ : 09121675601