ببینید گچبری پنت هاوس 400 متری به سبک کلاسیک در نسیم شهر

گچبری سقف دایره ی

فهرست مطالب

گچبری پنت هاوس 400 متری به سبک کلاسیک و مجلل با طراحی و اجرای تیم تخصصی استاد رضا پارسایی با بهترین متریال ، در این پروژه ی چالش برانگیز که باعث شد تیم اجرای با سلیقه ی سخت پسند کارفرما طرح های پیچیده ی روی دیوار و سقف منزل به اجرا درآورد تیم ما به سادگی از پس تمامی سختی ها و چالش های آن برآمد. و توانست با خلق زیبایی منحصر بفرد و عالی نمونه کاری دیگه به رزومه ی 20 ساله ی خود در گچبری دستی اضافه کند.

تنها ۱۰ دقیقه زمان کافیست تا طرح مورد نظر مختص به پروژه شما را در محل بکشم، و این حاصل 20 سال سابقه کار بنده در ضمینه سبک کلاسیک بوده است.

گچبری جا پرده ی

متریال مورد استفاده در این پروژه چیست؟

در این گچبری پنت هاوس 400 متری به سبک کلاسیک متریال و طرح ها به طوری انتخاب شدن که به جرات می توان گفت چندین قرن باعث زیبایی این منزل می شود. البته تمامی تصاویر حین اجرای گچبری سقف و گچبری دیوار گرفته شده ، و به زودی تصاویر پتینه کاری همین پروژه در همین صفحه قرار داده می شود که زیبایی آن چندین برابر می شود.

گچبری کنج سقف

 

گچبری بالای شومینه

 

برای اجرای هرکار خدماتی نیاز به یک متخصص و فرد کاردان است. فردی که بتواند تمامی جنبه های یک پروژه ی بسیار بزرگ را لحاظ کند و امور کار را در دست بگیرید. در کنار تمامی اینها مدیریت عالی بر اکیپ اجرای خود داشته باشد. این خود باعث می شود پروژه به نحوه احسنت پیش رود. و بتوان روی زمان بندی و خوش قولی استاد اجرای آن حساب باز کرد. استاد رضا پارسائی با سایقه درخشان در اجرا ( گچبری دیوار )

تفاوت قیمت گچبری کلاسیک در خانه های نیاوران و شهر ری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *